Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 grudnia 2015

Recenzja Szamponu i balsamu Klorane na bazie masła mango

Cześć Wszystkim!



Cały zestaw kupiłam 50% taniej podczas jednej z promocji z drogerii Super- Pharm. Muszę powiedzieć, że jestem fanką zapachu mango i jest to tutaj bardzo duży plus, ponieważ przy użyciu obu produktów włosy pachną po wyjściu spod prysznica tak jak i cały jasiek gdy śpimy :D

Włosy są jedwabiście gładkie, szampon dobrze myje i nie przetłuszcza włosów. Odżywka pomaga rozczesać włosy, co jest jej głównym zadaniem, według mnie. Co prawda są to produkty przeznaczone dla włosów suchych, ale mimo tego moje przetłuszczające się włosy bardzo ten zestaw lubią.

Nie są to produkty o dużej pojemności. Ciężko jest mi stwierdzić czy są bardzo wydajne, bo używam ich co kilka myć. Jednak biorąc pod uwagę zalecenia producent żeby rozprowadzić ilość balsamu równą łyżeczce od herbaty na całe włosy, to myślę że ten balsam może starczyć na długo.

Jestem tymi produktami zachwycona na tyle żeby kupić je ponownie jednak tylko i wyłącznie jeśli będą w promocji, bo cena wyjściowa jest jak dla mnie nie do przejścia.

Skład Szamponu: Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate,Decyl GLucoside,Lauryl Betaine, Propylene Glycol,Acrylates Copolymer Benzoic Acid, Citric Acid, Coco-Glucoside, Fragrance (Parfum), Glycol Palmitate, Glycol Stearate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter (Mangifera Indica Seed Butter), Methylisothiazolinone,  Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Styrene/Acrylates Copolymer, Yellow 5 (CI 19140), Yellow (CI 15985)

pojemność 200 ml


Skład Balsamu: Water (Aqua), Ethylhexyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Dicaprylyl Carbonate, Behentrimonium Chloride, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Fragrance (Parfum), Geraniol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Inulin Lauryl Carbamate Isopropyl Alcohol, Linalol, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter (Mangifera Indica Seed Butter), Salicylic Acid, Sodium Hydroxide, Sorbic Acid, Tocopherol, Yellow 5 (Cl 19140), Yellow 6 (Cl15985).

pojemność 150 ml

Jeśli chcecie przeczytać opinie na Wizażu to odradzam. Tamte opinie wyrażone są pod opisami produktów z zupełnie innymi składami niż są na moich produktach. Szczególnie, że tam ktoś pisał, że szampon się nie pieni, czego ja w ogóle nie zauważyłam.






2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)