Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 grudnia 2015

Moje prezenty/My gifts

Cześć Wszystkim!


Mam nadzieję, że teraz z pełnymi brzuchami różnych rozmaitości relaksujecie się w te święta. Ja dziś Wam chcę pokazać moje prezenty. Oprócz telefony nowego Samsung Galaxy J5, który dostałam od rodziców- którym robiłam poniższe zdjęcia- dostałam od nich także filmy przyrodnicze z lektorem Davidem Attenborough, którego uwielbiam, a także myszkę do laptopa z Microsoft. Od mojego chłopaka dostałam 3 cienie Paintpot od MAC, a sama sobie zrobiłam prezent pod postacią 2 flakonów zapachów- Giorgio Armani Si woda perfumowana 30 ml oraz Cartier Declaration woda toaletowa 30 ml. Paintpoty to Let's Skate!, Vintage Selection oraz Frozen Violet. Moje prezenty są super, super i jeszcze raz super. Musiałam być bardzo grzeczna.




A Wasz Mikołaj się sprawdził? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)