Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 lutego 2015

Yves Rocher Haul

Cześć wszystkim!



Na sam początek- Wszystkie rzeczy pokazane tutaj kupiłam sama z 50% zniżką (zniżka pracownicza znajomej). Żeby nikt się nie domyślał różnych mglistych rzeczy ;) Pomadki ochronne kupiłam już po cenach sklepowych akurat była promocja 7,90 zł za sztukę. Do tego dostałam za 1 grosz żel pod prysznic- wybrałam kokos :) Taką promocję ma każdy kto jest stałym klientem i posiada w tym sklepie kartę- stacjonarne sklepy.

Co kupiłam?





Szampon wygładzający z wyciągiem z ziaren gombo 300 ml x 2
Pur Bleuet Dwufazowy płyn do demakijażu oczu 125 ml
Tusz do rzęs zwiększający objętość 9 ml
Nawilżający krem do rąk czarne owoce 30 ml
Żel-Krem Intensywnie Nawilżający 15 ml
Balsam do ust kokos, makadamia i truskawka 4,8 g x 3
Żel pod prysznic kokos 400 ml

Wszystkie kosmetyki  oprócz pomadek i kremu do rąk kupiłam ponownie  :)

4 komentarze:

  1. Też skorzystałam z oferty do stacjonarki i kupiłam pomadke macadamia, fajnie pachnie;) a ta dwufaza to moja ulubiona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innych dwufazówek już nie tykam obstaję przy tej :) Makadamia pachnie identycznie jak orzechy makadamia, co może śmiesznie brzmi, ale chodzi o to że zapach jest bardzo naturalny. Zapach truskawki przypomina mi lato.

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam nic z tej marki, ale kusza mnie coraz bardziej :) Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć do ich sklepu i spróbować na 1 raz tych tańszych rzeczy. Na pewno opłaca się założyć katę stałego klienta. Pozdrawiam :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)