Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 kwietnia 2019

Nowości z Greenline

Cześć Wszystkim!


Po ostatnich Ekocudach zaopatrzyłam się w wiele potrzebnych mi produktów, jednakże brakowało mi kilku rzeczy.











W sklepie Greenline, w którym zrobiłam już zakupy któryś raz, kupiłam 4 rzeczy. Za miniaturkę dezodorantu  Schmidt's o zapachu Roe and Vanilla, czyli po prostu róża i wanilia nie zapłaciłam pełnej kwoty ponieważ wymieniłam punkty uzbierane wcześniej na właśnie ten produkt. W tym sklepie internetowym zbiera się punkty za każde zakupy oraz za wystawianie opinii o zakupionych produktach. Tyle dobrego słyszałam o tych dezodorantach, że postanowiłam  wypróbować jeden w końcu.

Ostatnio ma problem z suchymi plackami na dłoniach. Stwierdziłam, że muszę mieć coś delikatniejszego do mycia rąk i tak padło na Sylveco nawilżający żel do mycia rąk. Do tego kupiłam lakier z Benecos o pięknym szaro-brązowym odcieniu Rock It. Na sam koniec dałam jeszcze do koszyka temperówkę, która przy zwiększającej się ilości kredek do ust na pewno się przyda.

Za jakiś czas na pewno dam znać o tym jak mi się te kosmetyki sprawdzają. Tym czasem w tygodniu pojawi się wpis o ulubieńcach ostatnich miesięcy :).




2 komentarze:

  1. Też mam taki dezodorant, ale mam problem, żeby się zmotywować do jego używania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie się sprawdza. To prawda tych w kulce lub sztyfcie wygodniej się używa :).

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)