Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 grudnia 2015

Projekt Denko/ Empties

Cześć Wszystkim!

Poniżej są rzeczy, które zużyłam ostatnio :)


Yves Rocher Pure Bleuet dwufazowy płyn do demakijażu- nie wiem już która zużyta butelka. Bardzo wydajny i bardzo dobry produkt. Dezodorant w kulce z Yves Rocher o zapachu lotosu- ulubieniec wszech czasów. Szampon owsiany z Yves Rocher do którego nie wrócę. Moje włosy go nie lubią, choć odżywka z tej serii jest cudowna. Żel do mycia ciała Bioderma Atoderm, który myślałam, że jest.... żelem do twarzy xD nie ważne:) Bardzo fajny żel, jednak cena 23 zł w Super Pharm to porażka. W innej aptece kupiłam go za 9,99 zł O_o


Pianka do mycia rąk Dark Kiss z Bath&Body Works- super zapach, ale dla mnie dobry tylko okazjonalnie, męczył mnie używany codziennie. On pachnie jak jakieś perfumy- taki jest mocny.
Dove Oxygen Moisture Szampon- t moje 2 zużyte opakowanie i świetny szampon- jak tylko będzie na promocji za 13,99 zł to na pewno go kupię. Żel pod prysznic z Yves Rocher Lotos mój ulubieniec wszech czasów <3 Maska z Ziaji Intensywne wygładzenie, również super produkt- jeśli chcecie ją kupić to szukajcie opakowania z fioletową kropą :D


I to koniec zdenkowanych produktów na dziś. Lecę pucować buty :D

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)