Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Mail Monday

Cześć Wszystkim!

Dziś 1 raz w życiu listonosz przyniósł mi 4 przesyłki an raz :D Dodając do tego jedną przesyłkę z piątku to pokaże Wam w sumie 5 zawartości moich przesyłek. Jeśli interesuje Was link do któregoś sprzedawcy to piszcie w komentarzu.



Mój słoń pacynka, pomocnik podczas prowadzenia zajęć w przedszkolu :) Pacynka ładniejsza niż na aukcji a wielkość trąby wprawiła mnie w osłupienie :D Na pewno zamówienie jeszcze żyrafę. Koszt 20 zł. Dzieci były zachwycone i turlały się ze śmiechu.


Jako że mam problemy z e snem i od wielu lat śpię w opasce na oczy, to od czasu do czasu muszę je wymieniać. Tym razem postawiłam na 100% bawełny


Chińskie cacuszko czyli mini odkurzacze do klawiatury laptopa, zasilane portem USB- mój egzemplarz wymiata, ale pozostałe 2 które zamówiłam mają źle wykończone nakładki i nie pasują.... ale odkurzacze działają i nawet mają lampkę :)


Śliczne poszewki na jaśki od Greenes. Kiedyś zamówiłam 2 poszewki, a teraz domówiłam jeszcze 4 w tym jedną czerwona w białe śnieżynki akurat na święta



100% bawełna każda poszwa 6 zł


Filmofanka Ja :D 


"Zapaśnik" <3


Dokupuje co jakiś czas filmy np tak jak tu Bondy lub powyżej cudowne 2 filmy różnych gatunków. Na pewno będę robić notki z recenzjami filmów. Najdroższy film kosztował 10 zł.

Taki poniedziałek mógłby już być zawsze :)

Czekam jeszcze na sławne pędzle Glambrush, dziś zostały do mnie wysłane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)