Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Essie na zimę i nie tylko :)

Cześć Wszystkim!



Moja miłość do marki Essie rośnie z każdym miesiącem. Najbardziej lubię te małe 5 ml wersje, jednak z tej kostki zimowej podoba mi się tylko 1 kolor- Apres-Chic.



Na Allegro dokupiłam w tym miesiący 4 kolory w tym jeden , który chodził za mną od lata.

Każdy z tych lakierów ma pojemność 13,5 ml i kosztował 14,99 zł.
Były one zapkowane w kopertę bąbelkową i owinięte folia także bąbelkową <3

Jestem starsznie zadowolona z tego jak te kolory wyglądają na żywo, szczególnie Luxedo...


Shearling Darling


Fierce, No Fear


Luxedo


Urban Jungle


Także przedstawiam
Luxedo, Urban Jungle, Fierce No Fear oraz Shearling Darling. Aktualnie ma na sobie Urban Jungle, ale na Święta przemaluję na Shearling Darling. Na wyjazd Sylwestrowy stawiam na Luxedo.

Jak tylko wyjęłam te 4 kolory z koperty i folii to się zakochałam. Same popatrzcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)