Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 10 grudnia 2015

Zamówienie z Glam Shop- moja opinia/ My order from Glam Shop- opinion.

Cześć Wszystkim!



Potrzebowałam kilku pędzli, ale jakoś nie chciało mi się znów kupować Hakuro, więc szukałam jakieś alternatywy. Oglądam filmu Hani- digitalgirlworld13 i dlatego postanowiłam spróbować jej pędzli. Kupiłam ich w sumie 3 sztuki+ tubę na pędzle.






T9
Pędzel z niefarbowanego włosia kozy, dedykowany chociażby do nakładania pudru pod oczami. Mi właśnie takiego pędzla brakowało. Koszt to 25 zł.



SS3

Pędzel z syntetycznego włosia do podkładu. Uwaga mega miękkie włosie <3 koszt 33 zł.



SS8

Pędzel z syntetycznego włosia do rozcierania cieni. Koszt 18 zł.



Tuba
Potrzebna mi tak na co dzień jak i na wyjazd- chociażby ten sylwestrowy. Koszt 55 zł.



Skorzystałam ze zniżki 10% na pędzle, tubę oraz na koszty dostawy, czyli zaoszczędziłam 13 zł :D

Ceny pędzli są bardzo korzystne, dziwi mnie fakt, że zapłacić za zamówienie trzeba przelewem. Dla mnie wygodniejszą formą płatności jest karta kredytowa, ale cóż może firma nad tym pomyśli. Jak na 1 wrażenie jestem zadowolona, zobaczymy jak pędzlami będzie się pracować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)