Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 lutego 2015

Nowe MACowe

Cześć wszystkim!

Jestem już po sesji i mogę się pochwalić, że wszystkie zaliczenia już mam oraz egzaminu mam także już zdane :)
Dziś pokażę tutaj moje nowe 3 kosmetyki firmy MAC. Następne 2 szminki oraz jeden cień.


Szminki to:
Creme Cup o wykończeniu Cremesheen
Faux o wykończeniu Satin


Cień to Shale wykończenie Satin



Po lewej stronie cień jest nałożony trochę mocniej a po prawej odpowiednio mniej




Creme Cup w świetle dziennym


Creme Cup zdjęcie z fleszem


Faux w świetle dziennym




2 zdj Faux z fleszem

Moim urządzeniami ciężko jest robić zdjęcia odcieni na ustach, w rzeczywistości Creme Cup to jasny róż, który bardziej się błyszczy od nieco ciemniejszego nude odcienia, który świeci się prawie w ogóle. Faux to bardziej beż a Creme Cup to róż lecz jaśniutki.

Jak widać odcień o wykończeniu Satin ma także lepsze krycie



6 komentarzy:

  1. Będą zdjęcia z prezentacją szminek na ustach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dodaniu posta naszła mnie myśl, żeby zrobić może swatche lub zdjęcia szminek na ustach. Dziś lub jutro je dodam, w zależności czy światło będzie miłe dla mnie :)

      Usuń
    2. W takim razie czekam:)

      Usuń
    3. Już są zdjęcia w poście :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)