Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 lutego 2015

Haul wyprzedaże/urodziny Luty- Birthday/ February Sale Haul

Cześć wszystkim!

Dziś będą zakupy z tego miesiąca jako połączenie wyprzedażowych łupów oraz prezentów urodzinowych :)


Ziaja 2 maxi kupione trochę taniej podczas promocji dnia w sklepie firmowym- maska intensywna odbudowa i intensywne wygładzanie



Botki skórzane na płaskim obcasie Clarks Artisan przecena z 549 na 279 zł- prezent urodzinowy


Prezent na urodziny od J. :*


Bioderma Atoderm żel pod prysznic i do kąpieli 22,99 zł-kupiony z zamiarem używania na twarz, oraz Bioderma Atoderm Odżywczy i regenerujący balsam do ust za 1 grosz kupiony na promocji w Super-Pharm


Mango bluzka z wymownym tekstem na piersi- próżność xD 23 zł


Granatowa, bawełniana w pięknym odcieniu koszula z Big Star, która tutaj wygląda na szarą 45 zł


Mango bawełniana koszula ecru w niebieskie parasolki 44,50 zł


Ciężko było zrobić sensowne zdj tej bawełnianej sukience Mango, będzie idealna na wiosnę/lato 59,00 zł

Ogólnie uważam, że marzec będzie miesiącem oszczędzania- tak dużo wydałam w tym miesiącu. Choć nie ukrywam faktu, że wszystkie rzeczy, które do tej pory kupiłam są w użyciu. Dziś np. prowadziłam zajęcia w tej parasolkowej koszuli i muszę przyznać, że jest boska.

Z resztą mam jutro urodziny więc chyba mogłam :)

8 komentarzy:

  1. Z firmy Ziaja mam kilka kosmetyków hitów- balsam wyszczuplający w czarnym opakowaniu, krem oliwkowy, pomarańczowe masło do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego słyszałam o tych balsamach w czarnym opakowaniu. Z Ziaji lubię kremy do twarzy z serii Med do trądziku lub z wysokim filtrem dla cery tłustej oraz krem na noc z serii Ziaja Ulga.

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam masek z Ziaji, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych masek Ziaja, nigdy chyba nie widziałam w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są dostępne raczej tylko w firmowych sklepach Ziaji. Nigdy nie widziałam ich w drogeriach.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)