Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 listopada 2015

Week check 22

Cześć Wszystkim!

Dziś jak zwykle to co mnie interesuje, inspiruje lub zajmuje :)



Prezent dla maskotki z którą prowadzę zajęcia w przedszkolu od chłopca lat 5- kotek i jego buda


Poszukiwania płaszcza dla mamy :)


Najpyszniejsza rzecz jaką ostatnio jadłam <3 do kupienia w żabce


Niezły deal, płyta z przebojami Stinga za 19,99 zł- a ja zapłaciłam za nią pkt payback :)


Ten dreszczyk emocji, kiedy wieczorem loguje się na Facebook żeby spr mój fanpage o języku angielskim. Dla zainteresowanych- wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Be Progressive i kliknąć "lubię to" na stronie z kolorowymi balonami w zdj profilowym :)


Pierwszy raz po długiej przerwie byłam w kinie i mnie osobiście Spectre się podobał- był bardzo bondowski- pomimo tego iż nie oceniam Daniela Craiga jako dobrego Bonda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)