Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 grudnia 2014

Moje Włosy- My Hair Update

http://szkielkopisze.blogspot.com/2014/02/akcja-wosy-zapuszczanie-i-rezygnacja-z.html

Właśnie w poście w linku powyżej pisałam o tym, że już nie farbuje włosów i zapuszczam je. W grudniu mija rok od tamtego postanowienia (dokładnie jakoś 17/18 grudnia 2013 pofarbowałam włosy po raz ostatni). Co ciekawe efekty są całkiem znośne. Wielu znajomych mówi, że nie widzi miejsca gdzie ewidentnie jest mój kolor, a poniżej farba. Kolor farby już prawie zniknął z grzywki. Myślę, że po podcięciu przed świętami zniknie całkowicie. Po odroście jakieś 10 cm jest rudo/miedziany odcień, efekt mycia włosów codziennie, co robię praktycznie od zawsze. Nie znoszę tego koloru, nigdy nie spodziewałam się, że ciemny brąz wypłucze się na kolor wiewiórki, która ma gorszy czas. Niżej aż do końcówek jest coś w stylu kasztanowego koloru z naleciałościami miedzi? Kurcze nie wiem, ale reasumując mam na głowie 3 kolory :) Jest to uciążliwe, nie powiem, że nie. Jednak czuję się lepiej sama ze sobą wiedząc, że już się nie truję farbami, a włosy wyglądają o niebo lepiej, jeśli chodzi o strukturę czy gładkość. Końcówki pomimo podcięcia 29 września tego roku wyglądają nieciekawie, musiałabym po prostu obciąć ich więcej, a niestety nie jestem na to gotowa psychicznie :P Jeden rok już za mną :)

Poniżej zdj :)




W najbliższym czasie zamierzam opublikować post o mojej pielęgnacji włosów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)