Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Projekt Denko/ Empties

Wszystkie produkty z tego posta zostały wykończone w ostatnim kwartale. Do niektórych wrócę ponownie, do innych nie a jeszcze inne mam od dłuższego czasu i zawsze jak jedno opakowanie się skończy to kupuje następne.



Żel pod prysznic o zapachu perfum Śródziemnomorskie Lato Yves Rocher. Zapach kojarzy się faktycznie z wakacjami a sam produkt był wydajny.

Mój ulubiony szampon Wygładzający Yves Rocher. Bardzo wydajny,

Tusz do rzęs Sexy Pulp Yves Rocher fajny, ale wolę już ten w różowym opakowaniu z tej firmy.

Mistrzyni wszechczasów Odżywka z Owsa Yves Rocher. Następne czekają już w kolejce, cud cud cud.

Antyperspirant w kulce o zapachu Aloesu Yves Rocher. Również już któryś z kolei- mój ulubieniec.


Szampon masło kakaowe Ziaja. Masakra badziew jak nie wiem co, zużyłam do mycia pędzli.

Żel pod prysznic limonkowy  Ziaja następny nie wypał. Wysusza skórę a zapach był dość sztuczny.

Mydło do rąk Tamaryndowiec z Zieloną Pomarańczą Ziaja. Zapach ok super, ale wysuszał skórę na dłoniach.

Odżywka intensywnie Wygładzająca Ziaja- super. Ładny delikatny zapach i faktycznie gładsze w dotyku włosy + wydajność. Kupię ponownie.


Maseczka nawilżająca Nuxe. Szkoda, że jest droga, ale jak będe mieć więcej akski lub urodziny to na pewno sobie sprawię :) recenzja tutaj 
http://szkielkopisze.blogspot.com/2014/01/recenzja-24-godzinna-odswiezajaca.html

Woda różana z Bułgarii, coś cudownego mieć coś do przemywania wacikiem twarzy co ma tak krótki skład <3 bardzo fajna była omawiana tutaj
 http://szkielkopisze.blogspot.com/2014/06/roza-porownanie-miceli-woda-rozana.html

Zestaw odżywka i szampon Garnier Ultra Doux mango i kwiat tiare. Piękny zapach mango został zniszczony przez zapach tego kwiatu w dodatku oba produkt dość przeciętne.

Żel pod prysznic The Body Shop zapach pink grapefruit. Drogi, ale meeega wydajny i tak pięknie pachnący. Ja kupiłam go bardzo okazyjnie, inaczej nie chciałaby mi się płacić 39 zl za żel pod prysznic....

Mini lakier do włosów Taft. Miewałam już lepsze, ale na wyjazdy w sam raz.


Ziaja ulga krem na noc ujędrniający łagodzący podrażnienia. Mój ulubieniec, dziś otworzyłam nowe opakowanie. Mała cena duża jakość :) tutaj

recenzja http://szkielkopisze.blogspot.com/2014/02/recenzja-ziaja-ulga-ujedrniajacy-krem.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)