Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 października 2016

Back 2 Mac- co zużyłam a co dostałam w zamian? What I used up and what I received for free in exchange.+Selena Quintanilla for MAC

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

W zeszłą niedzielę pierwszy raz oddałam zużyte kosmetyki w związku z akcją Back2Mac. Według zasad trzeba oddać zużyte 6 opakowań (nie kartoników) po pełnowartościowych kosmetykach i w zamian za to można sobie wybrać 1 szminkę gratis (dostaje się ją bez kartonikowego opakowania). Ja dostałam 3 takie gratisowe szminki :)





Na akcję oddałam 12 opakowań po indywidualnych cieniach- cenie zdepotowałam i siedzą sobie teraz w palecie oraz 6 pustych opakowań po 2 korektorach, 1 błyszczyku, 1 tuszu do rzęs oraz szminkach Creme Cup oraz Lip-Blossum.

Miałam w obu szminkach trochę produktu ponad opakowanie po całkowitym ich wykręceniu i postanowiłam, że kupię pojemniczki za ok 1,20 zł w Rossmannie i tam przeniosę resztki szminek. Okazało się, że w środku niżej jest jeszcze mnóstwo produktu. Więc profesjonalnie(nożem do masła xD) wyjęłam/wygrzebałam resztę, która starczy mi jeszcze na długo, tylko muszę kupić pędzelek do ust.


Wszystko co kupiłam.


Moje darmowe szminki to Diva(Matte), Rebel(Satin) oraz Blankety (Amplified). Wszystkie już nosiłam na sobie i jestem z nich bardzo zadowolona:) Chciałam na początku Fabby oraz Sandy B jednak obydwu Pani w sklepie nie miała. Ogólnie stwierdziłam, że ten sklep w Złotych Tarasach jest słabo zaopatrzony.


Skusiłam się na nowość, czyli szminkę z serii Liptensity w odcieniu Doe. Jest bardzo napigmentowana i komfortowa w noszeniu. Podoba mi się jeszcze Smoked Almond i Driftwood.


Polowałam na Plumage, ale Pani w MACu powiedziała, że wycofują ten kolor tak jak i Saddle :( Kupiłam zamiast tego Bottle Green (Matte), Swiss Chocolate (Matte) oraz Expensive Pink (Veluxe Pearl). W poniedziałek zamówiłam sobie Plumage, ponieważ na stronie jeszcze była taka opcja. Jutro powinien do mnie przyjść. Na razie Expensive Pink zrobił na mnie ogromne wrażenie :)


Kupiłam również swój 1 pełnowymiarowy pigment o nazwie Blue Brown, które jest zniewalająco piękny. Pomalowałam nim wczoraj moją mamę, która ma niebieskie oczy i wyglądało to rewelacyjnie. Sama mam zielone oczy i będę go używać jutro :)


Doe, Blankety, Diva i Rebel lekko zeswatchowane xD




Próbka kremu BB, która mam nadzieję jutro wypróbować :)




Teraz będzie bomba :) Chciałyście kiedyś kupić kosmetyki z MAC z limitowanej kolekcji i czekałyście na jej pojawienie w sklepie? Czasem okazuje się, że długie czekanie może być krótsze. Na tydzień ponad przed premierą na stronie po wpisaniu konkretnych nazw odcieni produktów z limitki Seleny Quintanilli dla MAC, okazywało się, że można ją już kupić pomimo tego, że na stronie wyglądało to tak jak błąd na stronie (zdjęcie po lewej). Na stronie głównej w nowościach nie było o tym mowy. Zdarzyło mi się to już 2 raz. Poprzednio zrobiłam tak przy kolekcji Vibe Tribe. Zastanawiałam się nad 2 szminkami jednak ostatecznie postawiłam na Amor Prohibido (Glaze), który jest przepięknym beżem oraz na kompakt Techno Cumbia. Drugim odcieniem, na który ostatecznie się nie zdecydowałam to Dreaming of You, który jest przepiękny jednak zbyt podobny do Divy, która nieznacznie jest bardziej różowa niż czerwona tak jak Dreaming of You. Nie zmienia to faktu, że oba odcienie są przepiękne.






Na ręku u góry 2 swatche lekkie i mocniejszy szminki oraz poniżej różu oraz brązera z kompaktu :)

Tak Amor Prohibido wygląda na ustach.

Jak Wam się podobają moje zakupy? Widziałyście już zapowiedzi kolekcji Nutcracker? Miłej niedzieli :)



7 komentarzy:

  1. wow, zaszalalas :)
    ten pigment Maca wyglada ciekawie, wydaje mi sie podobny do inglotowskiego numer 85 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas nie zaszkodzi😊 mam nadzieje go w końcu wykorzystać na sobie.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ja niestety seleny nie upolowala , chora byma w dzien co do maca skepu trafila. Za o kupilam holiday kolekcjie i trolls sa na 60% sale wiec tez kilka kupilamn

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jaka szkoda... bo kolory szminek były świetne a i z kompaktu jestem bardzo zadowolona. Może uda Ci się na ebay. 60% obniżki w Polsce to mogę sobie tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)