Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 grudnia 2014

Week check 7


Książka, którą zamówiłam z Ebay i przyszła do mnie zapięta w walizce mojego brata, który odwiedził rodzinkę :) Jedna z 2 moich ulubionych aktorek starego Hollywood. Allegro i Ebay to jedyne źródła moich anglojęzycznych zakupów książkowych :)


Zdobycze ze sklepu typu "wszystko po 2,50 zł" foremki na babeczki oraz pędzelek silikonowy-wypróbowany przy okazji robienia babki czekoladowej :)


Nowy członek przypraw i ziół na parapecie- Oregano


1 w życiu babka czekoladowa posmarowana syropem czekoladowym- mniam! Nie miałam formy to upiekłam w tortownicy :P


Teraz już formy mam, te powyżej dorwałam na wyprzedaży w Tesco, każda przeceniona 50%


Oprócz gry :
"Iknow" chcę jeszcze kupić tę czyli Taboo :) Zdj zrobione w hipermarkecie Real


1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)