Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 grudnia 2014

Prezenty :)/ Gifts

Prezenty, które otrzymałam w tym roku bardzo mnie cieszą. Są bardzo trafione i widać, że słuchano mnie w tym roku. Może moje podarunki, natchną kogoś do podarowania podobnych rzeczy swoim bliskim  chociażby na urodziny :)



skórzane etui na mój tablet- po roku używania w końcu mam porządne ubranko dla Nexusa


łańcuszek ze srebra 80 cm, zawiesiłam na nim swój pierścionek ponieważ nie mogę znaleźć sensownej zawieszki.


5 mini syropów barmańskich, dobre do kawy, herbaty, ciast i drinków :)



śliczna drewniana szkatułka na biżuterię


Shinybox Grudzień moje pierwsze tego typu pudełeczko :)
już na dniach recenzja pudełka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)