Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 stycznia 2015

Shinybox Grudzień 2014

Jeśli tak samo jak ja przez ostatnie miesiąca zastanawiałaś się nad zakupem pudełeczka Shinybox, to ten post jest dla Ciebie.

Moje pudełeczko jest prezentem od mojego chłopaka, pewnie gdyby nie to to dłużej zastanawiałabym się czy je zamówić. Wiem, że mój chłopak nie zamawiał dla mnie tego pudełka na stronie shinybox ale na stronie subclub, gdzie można się zapisać do subskrypcji różnych pudełek, nie tylko tych kosmetycznych.




Pudełko było w kartonie w zielono-czerwone kwadraty


Wieczko samego pudełka było czerwone


W środku była przypinka z ciekawym napisem


Na karteczkach były zniżki do Pat&Rub, Pose i Organique


Tutaj jeśli lista rzeczy, które dostały w pudełeczku członkinie VIP- więc nie Ja :)


Tutaj już lista produktów, które faktycznie znalazły się w boxie


A tu już dokładnie to co dostałam

Co sądzę o zawartości?

Co uważam za chybione w moim przypadku to:

- wazelina- coś tak zwykłego podstawowego, czego nigdy nie używam bo nie lubię. Taka rzecz jest bardzo tania i dostępna w każdej drogerii a nawet kiosku.

-balsam z tej samej firmy za wazelina, ja rzadko używam maseł czy balsamów do ciała, także i za ten podziękuję.

- produkt do demakijażu Lierac- fajny produkt z chęcią zużyję go do końca.

- pasta do zębów Signal- wiem, że ten produkt wzbudził kontrowersje, ale mi się przyda, na wyjazdy będzie idealna.

- mydełko cynamonowe sprawiło, że zanim porządnie otworzyłam pudełko już pachniało mi cynamonowymi ciasteczkami :) Jeśli nie zużyję sama to oddam go komuś jako dodatek do prezentu.

- Pose- marka mi nieznana, krem pod oczy, pewnie wypróbuję, jest to pełnowartościowy kosmetyk, którego cena mnie zaskoczyła. 

-zestaw 2 pigmentów oraz brokatu, do serca przypadł mi szczególnie ten czarny z drobinkami, wykorzystałam go do makijażu na Sylwestra.

Ze zniżek zapewne nie skorzystam, ale fajnie, że je dodają.

Pudełko przyda mi się jeszcze nie wiem do czego, ale na pewno je wykorzystam.

Podobno mam dostać styczniowe pudełko, wysyłka chyba od połowy stycznia?

Nie mogę się doczekać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)