Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 stycznia 2015

Haul *MANGO*TIMEX*

Cześć wszystkim!

W ostatnią sobotę kupiłam kilka rzeczy w sklepie Mango oraz zegarek w Time Trend.

Pochwalę się zdobyczami teraz :)



Koszula bawełniana 69,50 zł- praktycznie jedyna, która mi się tam spodobała. Od dawna chciałam mieć koszulę w tym typie, ale nie chciałam dawać ponad 100 zł :)



Spodnie rozciągliwe w typie bryczesów. Mam podobne tylko czarne z c&a i początkowo kupiłam je żeby mieć je na zmianę z innymi czarnymi spodniami w mojej poprzedniej pracy, a potem chodziłam w nich non stop. Myślę, że z tą parą będzie podobnie. 59,50 zł


Sweter widmo xD Wygląda okropnie rozłożony na płasko jak i na wieszaku za to na ludziu wygląda super. Kosztował całe 44 zł. Posiada rękawy 3/4, za którymi nie przepadam ale akurat tutaj wygląda to korzystnie na mnie. Więcej pokaże na sobie w lookbook'u :)


Metka chowa się w miejscu gdzie są kieszenie ;)


Spodenki, akuratnie na lato/wiosnę. Mam podobne z c&a tylko czarno-białe. Fajnie wyglądają na sylwetce takiej jak mojej typu gruszka. Nie dają efektu pampersa, są po prostu luźniejsze w biodrach lub pasie. Zawsze przy wyborze takich spodni zwracam uwagę na to, żeby nie miały one ściągaczy na nogawkach oraz wzoru, który od razy skojarzy mi się z piżamą. Tutaj wszystko się zgadza. 49 zł


Piaskowy sweter, mięsisty 100% bawełna, z tyłu także ma warkocze co mi się akurat podoba. 59,00 zł




Zegarek Timex T2N34T. To już mój 2 Timex. Oprócz tego bransoletowego, który pokazywałam w czerwcu, teraz mam biały na skórzanym pasku. Dość specyficzny kolor jak na zegarek, tarcza oraz koperta. Wbrew pozorom nie mam problemu z odczytaniem godziny a sama tarcza ma mechanizm indiglo, dzięki czemu po naciśnięciu koronki podświetla się. 160 zł przeceniony z 229 zł.

Sweterki kupiłam  w rozmiarze M tylko dlatego, że to końcówka wyprzedaży i S już nie było. Spodnie granatowe były ostatnie dlatego L- ja ogólnie doły noszę większe. Koszulę trafiłam akurat S a szare spodnie mam M tylko dlatego, że są rozciągliwe :D

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)