Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 stycznia 2015

RECENZJA: Nuxe Balsam do Ust Rêve De Miel/ REVIEW- Nuxe Rêve De Miel Lip Balm

 Cześć wszystkim!

Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałam z recenzją tego kosmetyku. Pamiętam, że zapłaciłam za niego na promocji prawie 30 zł. starczył mi on jednak na rok, aż się przeterminował...Jak widać na załączonym zdjęciu bardzo dużo mi go zostało. To jest chyba jego największa wada oprócz ceny.

W tej recenzji nie znajdziecie wielu pomyj wylanych na ten produkt. Bardzo go lubiłam i gdy przez chwilę myślałam, że nie robi długofalowych efektów, to po jego odstawieniu wieczorem moje usta domagają się czegoś konkretnego. Jeśli chodzi o zapach to niestety miodkiem nie pachnie. Czuć raczej grejpfrut. Rano często jeszcze po przebudzeniu miałam go na ustach. Jeśli nabrałam na palec za dużo balsamu to nadmiar wsmarowywałam w paznokcie u rąk i skórę dookoła nich.

Niestety nie mam nic teraz żeby używać na noc na usta. Czekam na shinybox i może tam coś znajdę jak nie to może kupię coś innego :)

pojemność 15 ml



skład:
składniki aktywne:
Acacia Honey 5%, Shea Butter 13%, Plant Oils (Chilean Rose, Sweet Almond) 9.5%, Grapefruit Essence 2.5%, Vitamin E 1%.


Cera Alba (Beeswax), Butyrospermum Parkii (Shea Butter Fruit), Vegetable Oil, Lecithin, Behenoxy Dimethicone, Prunus Dulcis (Sweet Almond Oil), Mel (Honey), Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate (Octinoxate), Citrus Grandis (Grapefruit Peel Oil), Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Vegetable Oil, Limonene, Glycine Soja (Soybean Oil), Rosa Moschata (Rosa Moschata Oil), Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Allantoin, Citrus Limonium (Lemon Peel Oil), Candelilla Cera (Candelilla Wax), Calendula Officinalis (Calendula Officinalis Flower Extract), Citral, Linalool.ip4.



Stół bardziej brudny(farba i klej) niż ten sławny, na który narzekał Pan Durczok :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)