Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Douglas Haul *MAC*REVLON

Cześć wszystkim!

Oglądając filmik urodowy na youtube, przeczytałam komentarze pod nim. Tam ktoś chwalił odcień szminki MAC pokazany w filmiku a druga osoba napisała, że w drogerii Douglas jest teraz promocja na szminki w tym też i te z firmy MAC. Szybko pobiegłam....do internetu żeby zobaczyć na stronie. To było przed sylwestrem. 30% na szminki, cienie i lakiery. Od dawno chciałam coś mieć z tej firmy więc skusiłam się na szminkę. Wiele kolorów, praktycznie prawie wszystkie po kilku godzinach były wyprzedane, ale trafiłam na jeden dostępny kolor Lipblossum o wykończeniu Lustre. Ciężko jest go znaleźć na stronie polskiej MAC, ale na amerykańskiej ten odcień istnieje. Dzięki temu szminka kosztowała mnie 60 zł równo. Z korektorem i różem nie było już tak kolorowo. Za nie zapłaciłam pełną sumę. Korektor to Pro Longwear Concealer NC15 a róż to Powder BlushWell Dressed o wykończeniu Satin. Korektor kupiłam z zamiarem używania go pod oczy i może na wypryski gdzieniegdzie lub na przebarwienia potrądzikowe. Różu o naturalnym odcieniu szukałam długo, dostępnych kolorów na stronie Douglas było sporo, aż nazbyt. Dlatego pokusiłam się uprzednio sprawdzając swatch'e w internecie na bardzo popularny kolor.

Z Revlon kupiłam Podkład Colorstay do cery mieszanej i tłustej w odcieniu 110 IVORY. Był przeceniony z 69,90 zł na 39,90 zł. Mogłam poszukać na allegro to na pewno dostałabym go jeszcze taniej. Nauczka na przyszłość :)







Próbki kremu BB oraz perfum z Cartier i Paul Smith.

Na recenzje jest za wcześnie, ale już za kilka dni pokaże zakupy z wyprzedaży w Sephorze :)

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)