Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 stycznia 2015

Sephora Haul

Cześć wszystkim! w tym poście pokaże zakupy zrobione stacjonarnie oraz przez internet w salonie Sephora. Są to 2 zestawy z pełnowartościowymi produktami do makijażu.

moim zdaniem grzechem było nie skorzystać z takiej okazji.



Pierwszy, mniejszy zestaw FRESH BEATY TO GO kosztował początkowo 115 zł ja kupiłam go za 49,99 zł


Cień to nr 68 Satin corset a róż w obu zestaw jest ten sam czyli nr 10 Romantic rose. Błyszczyk oraz tusz do rzęs powędrowały do mamy jako prezent :)


Drugi większy zestaw THE BEST OF SEPHORA kosztował najpierw 169 zł a potem 89,90 zł


Cień to nr 49 Be on the A list. Szminki i lakieru w kolorze czerwonym już się pozbyłam i powędrowały one do koleżanki. Tusz czeka na swoja kolej a róż czeka i pewnie zostanie sprzedany na allegro. Nie wiem co zrobię z przezroczystą konturówką do ust, Zaaplikowana przed szminką nic nie robi także nie wiem jak jej używać abym była zadowolona z efektu.


Próbeczki gratisowe :)

Jak widać wydanie ponad 100 zł na oba zestawy jednak się opłaca. Zaoszczędziłam na prezencie dla mamy, Część kaski mi się zwróciła po sprzedaniu lakieru i pomadki a róż najprawdopodobniej też sprzedam także ja jetem z tych zestawów zadowolona. Szczególnie cienie mnie urzekły.

4 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)