Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 listopada 2013

Haul Yves Rocher Nuxe 2

Witam wszystkich :)

Tak jak stoi w tytule postu, miałam bardzo miłe zakupy w zeszły piątek. Czułam, że łapie mnie przeziębienie więc po drodze na lekcje weszłam do apteki obok galerii handlowej i tam ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu był dzień z Nuxe, 25% na kosmetyki tej marki. Była ta sama pani konsultantka co ostatnio przy tej akcji, o której pisałam tu http://szkielkopisze.blogspot.com/2013/09/mae-zakupy-nuxe.html

Tym razem kupiłam pomadkę ochronna z serii Reve de Miel, ponieważ nie było wersji w słoiczku :/
Gratis do tych "ogromnych" zakupów to mini olejek z drobinkami 10 ml, próbka maseczki nawilżającej oraz 2 próbki balsamu ujędrniającego do ciała oraz tubka 15 ml kremu do rąk -to już moja 3 :)

Pani wzięła ode mnie numer telefonu więc da mi znać jak w grudniu będzie jeszcze dzień z Nuxe :D Na pewno kupie wtedy wodę micelarną różaną.

W Yves Rocher natomiast zakupy były planowane, bo na zniżkę pracowniczą koleżanki :D Tak więc taniej o połowę zapłaciłam za:
Jedwabistą odżywkę z wyciągiem z owsa 150 ml
Wodę ułatwiającą rozczesywanie włosów z wyciągiem z kwiatów lipy 200 ml
Pomadkę połyskującą nr 05 Gele Lychee 2 g

Zakupy bardzo udane bo z fajnymi zniżkami jak to ja- gdzie zniżki tam i Szkiełko



Last Friday i went to 2 different shops and have bought couple of things which were planned and some which weren't planned at all. In the drugstore, where was the nuxe Day and 25% off on their products I have bought the Reve de Miel lip balm, because they didn't have the one in the jar :/ The sweet hostess have given me also some samples: 10 ml of dry oil with golden particles, 4 ml of 24hr soothing and rehydrating fresh mask, 2x 7 ml of fondant firming cream and 15 ml of hand and nail cream- this is my 3rd one :D

The lady took my phone number so she will be calling me if during the december it will again going to be the Nuxe Day. I am going to buy the full product of the rose micelar water.

The shopping in Yves Rocher was planned because my friend who works there have given me the opportunity to purchase their products with her discount as a worker :D That is why i bought: detangling styling water with linden extract, nutri-silky conditioner with the oat extract and sheer & shine lipstick in colour nr 05 gele lychee.

I just loooooovvveee buying cosmetic products, and not only, with the discounts or on sale :D






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)