Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 17 września 2013

Nuxe haul 1

W moje raczki jakiś czas temu wpadła próbka bodajże 5 ml kremu do rąk z firmy Nuxe. Zakochałam się w tym kosmetyku. Sam w sobie jest dość drogi, więc długo odkładałam zakup. Ost przechodząc obok jednej z aptek w moim mieście rzuciło mi się w oczy ogłoszenie. Jednego dnia była promocja 25% na kosmetyki Nuxe. Nawet była pani hostessa, która pomagała wybrać :D

Mój wybór padł na oczywisty must have, czyli krem do rąk i paznokci z serii reve de miel. Dodatkowo zakupiłam kosmetyczkę z 5 próbkami i miniaturkami a za chwilę drugą identyczną :) Mój chłopak wziął zestaw 2 takich samych żeli pod prysznic dla mężczyzn. Pani hostessa dała mi całkiem okazałe grono gratisów, co szczególnie mi przypadło do gustu :) Czas na testowanko. Jeśli interesuje Was recenzja, któregoś z kosmetyków szczególnie to śmiało można pisać w komentarzach :)

Ja jestem mega zadowolona z tych zakupów :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)