Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 listopada 2013

Rossmann 40% na kolorówkę po raz 3 :)




O zgrozo! Tylko tyle? Tak. Nic więcej nie potrzebowałam. No może oprócz bronzera, ale nic mnie nie urzekło w Rossmannie. Zdecydowałam, że bronzer kupie gdzieś indziej. O to co Patrycja kupiła:

Puder w kamieniu clear face compact powder w odcieniu 70 Vanilla- mam go już chyba 4 raz. Ostatnio rok temu tez kupiłam ten puder :) 13,79 zł


Pomadka Maybelline Hydra Extreme odcień  210 That's Mauvie- moja obecnie używana sztuka tej szminki dogorywa po prawie roku użytkowania :) Uwielbiam ja, zawsze dostaje komplementy, gdy mam ją na sobie. 11,39 zł


Bibułki matujące 40 szt z Wibo 3 opakowania- cena wyjściowa nie jest wysoka więc tym bardziej po 40% obniżce warto je kupić- 3,39 zł za opakowanie


Jak widać nie jest tego dużo i są to tylko produkty które mi się kończą lub skończyły:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)