Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 listopada 2013

TAG: Co jest w mojej torebce? Wersja Studentki Zaocznej

Moją torebką w tym tagu niech będzie mój najnowszy nabytek z Diverse, który niestety ostatnio ucierpiał i ma otarcie na przodzie :(. Tak na prawdę to w miesiącu noszę różne torebki bo to zależy głównie od mojego humoru, okazji i pogody... Natomiast jeśli chodzi o soboty, kiedy jeżdżę do Łodzi na zajęcia to zawsze zabieram tę torebkę.

Ogólnie ja zawsze mam masę rzeczy, które oczywiście są niezbędne. Czasem tylko wyjmuję parasolkę składaną i aparat żeby było lżej lub perfumy.

rzeczy pierwszej potrzeby to:

- karta płatnicza
- grzebień
- mini krem do rąk
-dowód
-lekarstwa(typu no-spa, przeciwbólowe)
- chusteczki
- gumy/cukierki miętowe
- telefon
-etui na okulary
-portfel
- szminki xD
-kalendarz
- perfumy lub jakiś zapach
- notatki, ksero opowiadań, które muszę czytać oraz ćwiczenia z gramatyki i inne takie :D
- książki/powieści
- tablet
- napój i prowiant :D nie ma na zdj bo zawsze to coś innego



Telefon zazwyczaj noszę w spodniach, chyba, że mam na sobie spódniczkę lub spodnie bez kieszeni to wtedy telefon ląduje w torebce. Klucze noszę zawsze w innym miejscu :)

Nie uważam, żeby zawartość mojej torebki była jakaś odkrywcza, ale bardzo podobał mi się ten tag.

Nadszedł nowy miesiąc, więc nowi ulubieńcy nadchodzą!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)