Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 listopada 2013

Gdy polecasz "przyjaciółcę" Markę Yves Rocher :)

Dostałam wraz z mailingiem na pocztę ofertę zaproszenia przez moją osobę kogoś do Yves Rocher. Pierwsza osobą, o której pomyślałam był mój chłopak. Zgodził się, więc pokaże Wam co kupiliśmy a co dostaliśmy za 1 grosz...

Za polecenie mojego chłopaka dostałam za 1 grosz krem przeciwzmarszczkowy pod oczy o wartości bagatela 92 zł! Dostałam także uroczego szaro-srebrnego misia. Posłuży on jako prezent dla kuzynki dziecka, które urodzi się w kwietniu :) Mój J. za to że dołączył do grona stałych klientów, otrzymał zestaw próbek w fajnej zielonej torbie na zakupy, mini krem do rąk z arniką 30 ml, oraz ofertę, z którą przy następnych zakupach za co najmniej 6,90 zł dostanie znów za 1 grosz tusz do rzęs Sexy Pulp o wartości 54 zł...żyć nie umierać. Oczywiście pragnę nadmienić, że mój chłopak zapisał się, bo go o to poprosiłam, więc sam używać kosmetyków do makijażu nie będzie :D żeby była jasność. Oprócz próbek za otwarcie karty stałego klienta dostaliśmy jeszcze trochę próbek za zakup, czyli nic dziwnego i innego od tego co dają pracownice przy każdej innej wizycie.

Zakupy jakich dokonałam to:
3 nowości:
Miodowy odżywczy Żel pod prysznic z serii Culture Bio 200 ml
Odżywczy balsam do ust z tej samej serii co powyżej 10 ml
Płatki kosmetyczne
oraz mydełko kokosowe, którego brak na zdjęciu bo to zakup J. :)








I takie traktowanie w sklepach Ja i J. lubimy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)