Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 listopada 2013

Październik 2013 w zdjęciach :)











Jestem kociarą i nic co kocie nie jest mi obce:D

2 pierwsze kotki należą do rodzinki, która niedawno odwiedziłam
Czarno białe zdjęcia z czerwonym efektem to efekt zabawy nowym aparatem foto mojego J. zrobione we wnętrzu lokalu o nazwie Domowa Pizza- gdzie podają pyszną i niedrogą pizze własnej roboty i duża herbatę :D

Spacerując po Łodzi napotkałam na bocznej uliczce kotka chyba bezdomnego który leżał sobie w liściach, dałam mu moją drożdżówkę, ale nie wiem czy ją zjadł....

Budynek, który mijałam w drodze na zajęcia pewnego ranka mienił się kolorami tęczy, widok był fantastyczny.

Oraz przedziwne ruchome schody bez stopni... co za wynalazek to już normalne schody są passe...dziwnie się nimi jeździ

Z okazji chyba roku Tuwima studenci z ASP przygotowali takie o to rzeźby, było ich wiele wzdłuż Piotrkowskiej, każda nawiązywała do jakiegoś utworu.
A to gwóźdź programu czyli kwiaty od moje J. na 4 miesięcznice :D przepięknie pachnące fuksjowe róże

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)