Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 19 listopada 2013

Nowe botki od Nessi < 3 / New boots from Nessi

Witam wszystkich



Jeszcze wczoraj narzekałam na to, że jak buty są ładne , to są także i drogie...Ostatnio śmiercią naturalna umarły moje zimowe kozaki na obcasie- w sumie się nie dziwie miałam je jakieś 5 lat, kiedyś po prostu musiały paść :D Tym razem postanowiłam podczas poszukiwań skupić się na butach z prawdziwej skóry. Znalazłam bardzo ładne botki w Lasockim, jednak cenna była za wysoka no i to, że były sznurowane nie do końca sprawdza się do eleganckich sukienek. Na botki o których mowa w tym poście natrafiłam dziś w prywatnym sklepie z galanterią, butami skórzanymi i nie tylko. Mój wybór prawie do razu padł na botki firmy Nessi, z gładkiej skóry licowej w kolorze czarnym za 235 zł. Pan w sklepie powiedział, że skóra jest włoska, ale buty są produkcji polskiej. Firma ma także swoją stronę internetową, więc jak ktoś chce, może zajrzeć.

Jeszcze butów tych nie miałam okazji nosić na zewnątrz. Z resztą kupiłam je po to, aby nosić je do sukienek lub spódniczek bądź na jakieś większe wyjścia, a nie na co dzień. Żal by mi było, gdyby się szybko zniszczyły.

Jestem bardzo zadowolona :)


Recently I was complaining about the high prices of lovely boots. I think that this is a some kind of constants that they always are expensive when they are lovely, beautufil boots :D Yesterday I found one pair of nice boots but they were laced and that is not a good option for an elegance night out when you have a dress and look like a princess :D In the private store with bags and footwear made of genuine leather. I have bought one pair of Nessi's very cute, black boots made from genuine leather. I am going to wear them rather on special occasions than to casual oufits.  I am very glad about this purchase :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)