Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 25 listopada 2013

RECENZJA- IWOSTIN Purritin emulsja matująca

dane:
pojemność- 40 ml
opakowanie- tubka w kartonowym pudełku z ulotką wewnątrz
cena-wyjściowa to 44.99 zł a na promocji udało mi się zakupić ją za 31,49 zł w Super-Pharm
Kolor-biały






Oczywiście pierwszym plusem jest brak parafiny w składzie. Może i się powtarzam, ale dla mnie jest to bardzo ważne. Ciężko jest mi powiedzieć ile jeszcze zostało mi tego produktu w tubce, jednak jeszcze trochę go tam jest. Produkt ten zakupiłam tak jak i fluid, o którym mowa tu http://szkielkopisze.blogspot.com/2013/10/recenzja-iwostin-correctin-fluid.html pod koniec lipca i używam od tamtej pory codziennie rano. Do tej pory używam go prawie 4 miesiące. Emulsja matująca do skóry tłustej skłonnej do zmian trądzikowych, sprawdza się u mnie wyśmienicie. Nie świece się od razu po jej nałożeniu, co wcześniej zdarzało mi się dość często z innymi produktami do cery na dzień. Nigdy mnie po niej nie wysypało i nie uczuliła mnie. Nie widzę także, efektu wysuszenia na mojej twarzy, po tak już dość długim używaniu tej emulsji. Jeśli chodzi o datę ważności, to muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem bo przydatność kosmetyku kończy się 07.2014 :)

Minusem może być cena. Te około 45 zł bez promocji to sporawo, dlatego polecam kupowanie produktów w trochę za wysokiej cenie, na promocjach, których w aptekach co raz więcej. Dodatkowo produkt nie posiada filtrów przeciwsłonecznych. Co prawda na emulsję nakładam często podkład, który już SPF ma, ale bądź co bądź dobrze by było gdyby produkt nakładany na dzień miał filtry.






Plusy:
- brak parafiny
- nie zapycha
- nie uczula
-wydajność
-efekt zmatowienia
-długa data przydatności

Minusy:

- brak SPF
-cena wyjściowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)