Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 listopada 2015

Bath&Body Works- zmówienie przez telefon/purchase via phone

Cześć Wszystkim!

Po wielkich perturbacjach ze sklepem w Warszawie oraz firmą kurierską otrzymałam jakiś czas temu moją paczkę z zamówieniem z Bath&Body Works. Chciałam sprawdzić jak wygląda składanie zamówienia przez telefon. Trochę się przejechałam. Samo składanie zamówienia to łatwizna, ale to, że sama na własną rękę widząc nieścisłości podczas śledzenia przesyłki byłam zmuszona kontaktować się z firmą kurierską oraz dzwonić/pisać do sklepu było masakryczne. Firma kurierska zgubiła paczkę i nie wiedzieli gdzie ona niby jest. Potem okazało się, że ona jest, ale jest uszkodzona, świeczka pękła i coś się wylało. Paczka została na moja prośbę odesłana do sklepu i tam Panie wysłały mi ją ponownie po wymienieniu wadliwych rzeczy. Nie dostałam żadnego gratisu, zniżki czy innej rekompensaty za takie opóźnienie. Wiem, wiem, że to nie wina sklepu, ale ja nie wybierałam tej firmy kurierskiej i to nie mnie powinno zależeć na utrzymaniu dobrej relacji z klientem. Więcej nie skorzystam z zamówienia przez telefon, bo to więcej ryzyka niż to warte. Szczególnie, że sama musiałam prosić o wysłanie mi faktury/dowodu nadania przesyłki, bez tego nie miałabym żadnego dowodu na to, że złożyłam zamówienie i zapłaciłam pieniądze, które rzeczywiście dotarły. O tym ostatnim wiedziałabym tylko ja- osoba, która ten przelew złożyła. Także same produkty ok, ale załatwianie spraw przez tą drugą stronę to już nic fajnego.

Co kupiłam? Proszę skrolować dalej :)



Dwa balsamy do ciała Oahu Coconut Sunset oraz Waikiki Beach Coconut.


Mgiełka Waikiki


Tym razem skorzytałam z promocji na 5 pianek do mycia rąk za 95 zł. Jednej tu brakuje, bo poszła do nowego domku(mowa o Sweat Pea) :) Od lewej Copacabana Coconut, Warm Vanilla Sugar, Dark Kiss, Eaucaliptus Mint.


Świeczka Honolulu Sun

Chyba od razu widać, że lubię zapach kokosa co? :D

4 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)