Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 listopada 2015

Czy warto palić świeczki? Moja opinia/ Is it worth burning candles? My opinion

Cześć Wszystkim!



Często spotykam się z nawet ostrym i niezrozumianym przeze mnie ostracyzmem kiedy mówię, że mam świeczkę za 89 zł... Ja wychodzę z założenia, że każdy wydaje tyle pieniędzy ile chce i uważa za słuszne na to co co sam chce. Nigdy nie zaglądam nikomu do portfela, dlatego oczekuję tego również od innych. Ja i moja rodzina uwielbiamy piękny zapach w domu- dla każdego jest to inna nuta. Moja mama lubi zapachy słodkie np: ciasteczkowe, ja uwielbiam wszystko co pachnie kokosem lub mieszanką kokosa z mango czy ananasem. Miałam swoją przygodę z woskami Yankee Candle jednak zauważyłam, że wywołują one u mnie migrenę. Każdy kto miał migrenę wie co to jest. Dlatego zrezygnowałam z palenia wosków, choć nadal tęskniłam, za czymś co umili mi wieczory w domu. Dlatego skusiłam się na już w sumie 3 świeczki z Bath&Body Works. Nie boli mnie po nich głowa, a słoiki po nich- jedną już skończyłam :(- można wykorzystać na wiele sposobów.

Także dla mnie wypalenie 89 zł to nie koniec świata. Szczególnie, że kupiłam 2 i jedną dostałam gratis więc każda wyniosła mnie w sumie mniej niż ta powyższa kwota. Nie ważne. Za to ważne jest to, że ja lubię ładny zapach i łunę światła kiedy zgaszę światło w pokoju. Także jeśli kupię świeczki to będę je pokazywać i o nich mówić. To były takie tam moje przemyślenia na ten temat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)