Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 listopada 2015

MAC HAUL


Cześć Wszystkim!

Poniższe kosmetyki były moim prezentem dla mnie samej oraz prezentem od chłopaka. Część zakupiłam na stronie MAC, a część została zakupiona w Douglasie w Łodzi.






Blanc Type (Matte) cień bazowy, dlatego w opakowanku, bo zabieram go w podróże, na których boje się brać paletki.


Najpiękniejszy cień w kremie jaki widziałam <3 zdjęcia nie oddają jego uroku. Polecam obejrzenie go w sklepie Mac lub Douglasie. 


korktor Pro Longwear NC15- kupiłam na zapas, bo moja obecna buteleczka przeterminuje się z końcem roku.

Szminka Amorous Satin- obawiam się tego koloru jest to coś jak dla mnie bardzo odważnego, ale kolor jest przepiękny.

Paintpot 80 zł
Korektor 77 zł
Cień 74 zł
Amorous 86 zł
   =
317 zł

I od tej kaski Pani odjęła mi bon 40 zł- miłe jest w końcu zapłacić za coś z MACa mniej niż cena wyjściowa. Wyszło na koniec 277 zł


Tutaj tulą się dosiebie 4 cienie w tym jeden z serii Pro Longwear- ten największy, czyli Bloom on. Poniżej jego po lewej stronie jest  Malt (Matte) potem Grain ( Satin) oraz Jest (Frost). Cienie mniejsze kosztują 56 zł a większy 77 zł. Można również wspomnieć, że pojemność mniejszego to 1,5 g a większego to 3,4 g. Staram się kupować takie cienie, które wiem że wykorzystam stąd też takie stonowane odcienie.


Od prawej: Bloom on, Malt, Grain i Jest.


Szminka Amorous oraz paintpot Stroke My Ego







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)