Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 października 2013

RECENZJA- IWOSTIN Correctin fluid matujący trwale kryjący

dane:
pojemność- 30 ml
opakowanie- tubka w kartonowym pudełku z ulotką wewnątrz
cena-wyjściowa to 32.99 zł a na promocji udało mi się zakupić go za 23,09 zł w Super Pharm
Kolor- posiadam odcień jasny, są w ofercie jeszcze 2 ciemniejsze


Opis producenta jak i skład znajdziecie na zdjęciach

Co ja o nim sądzę?

Kosmetyk posiadamy od końca lipca tego roku uzywamnazmiane z dwoma innymi podkładami/fluidami i uważam, że spisuje się on wyśmienicie. Jego zdecydowanie wielkim plusem jest to, że posiada filtr przeciw słoneczny SPF 30 co jest niebywale przydatne. Dzięki temu krem do twarzy, który nakładam pod niego nie musi filtru mieć. Drugim plusem jest długa data ważności, moja tubka jest ważna do 08.2015. Strasznie irytuje mnie krótka ważność kosmetyków. Tutaj nie muszę się bać, że gdy zdarzy mi się o nim zapomnieć to nie odkryje po pół roku, że juz nadaje się do kosza. Kolor ja dla osoby bladolicej nadaje się bardzo. Ja twarzy nie opalam więc ważne dla mnie jest żeby kosmetyk pasował do bladej twarzy :-)

Trochę ciężko się rozprowadza po twarzy- nakładany palcami-ale to dlatego , że nie jest tłusty. Nawet nie może być tłusty skoro ma zapobiegać błyszczeniu się twarzy. Skóra faktycznie później zaczyna się świecić a jak już zacznie to wygląda to równomiernie. Nigdy mnie po nim nie wysypało, a to już coś, może dlatego, że nie zawiera parafiny- czego unikam jak ognia, parafina bleh. Ładnie kryje, to co ma kryć i ogólnie jestem z mniego na prawdę zadowolona.

Plusy
-spf 30
-brak parafiny
- długa ważność
-jasny kolor dobry dla bladolicych dziewczyn jak ja
-polska marka
-Ładne krycie

Minusy
- kiepsko się rozprowadza



Planowałam wstępnie zrobić jedna notkę z moimi produktami z Iwostin, ale stwierdziłam, że byłaby zbyt długa. Recenzje produktów z tej firmy będę dodawać co jakiś czas na przemian z innymi notkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)