Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 stycznia 2014

RECENZJA: Seboradin Niger Balsam do włosów





Po zrecenzowaniu szamponu, przyszedł czas na recenzję balsamu :) Zakupiłam go na promocji, dzięki kuponowi z gazety na 30%, za 21,39 zł w Super- Pharm. Nie wiem jakie efekty dawałby stosowany osobno. Jestem z niego zadowolona, choć nie jest wolny od wad.


+zapach, jeszcze raz to podkreślam, że mi bardzo przypadł do gustu.
+ jako balsam leczniczy do włosów, mogę powiedzieć, że cena na promocji jest adekwatna
+ wmasowany regularnie w skórę głowy a następnie spłukiwany sprawił, że włosów wypadało mi zdecydowanie mniej po miesiącu użytkowania
+ długa data ważności

- nie wydajny, szamponu zostało mi połowa kiedy balsam się skończył
- ( dla tych co narzekają na zapach) zapach po umyciu zostaje na włosach, przy stosowaniu 2 produktów w tym samym czasie z tej serii, na pewno można się spodziewać , że zapach z włosów otuli nas do snu.
- cena wyjściowa ponad 30 zł!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)