Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 stycznia 2014

Recenzja: Dermika Aktywny Peeling Enzymatyczny z Papainą i Żółtą Glinką Do Cery Tłustej i Mieszanej


Dziś będzie recenzowanie peelingu enzymatycznego z Dermiki :)

Postanowiłam się przerzucić na peelingi enzymatyczne, po tym jak usłyszałam od klientki, która jest kosmetyczką, że mechaniczne peelingi u osób z trądzikiem mogą pogarszać w miarę upływu czasu stan skóry. Będąc w Super Pharm w tamtym roku jeszcze, po moim wspomnieniu o nim... Nie ważne. Dziś będzie recenzja

opakowanie- kartonik zafoliowany, a w środku tubka- by the way uważam, że opakowanie jest bardzo eleganckie :)


pojemność- 75 ml
używam tego produktu od 1,5 miesiąca
Kolor- brudna żółć
Zapach- trudno mi ocenić bo mam katar, ale pytałam innych to mówią, że przyjemny :)

Producent zaleca stosowanie produktu raz lub 2 razy w tygodniu. Ja robię go raz w tygodniu zawsze w poniedziałki. Na początku po 2 użyciach muszę przyznać, że miałam mieszane uczucia co do tego kosmetyku. Jednak nie dałam za wygraną i teraz mogę go szczerze polecić osobom ze skórą tłustą taką ja  moja. Skóra jest oczyszczona i bardzo gładka po jego użyciu. Nie zauważyłam też rozsiewu trądziku po peelingu.Warto także uważnie przeczytać sposób użycia na opakowaniu. Ja przeoczyłam drobnostkę taką jak: wilgotnymi dłońmi robić koliste ruchy a potem zmyć peeling. Bez tego działanie nie było tak dobre. Wcześniej byłam przekonana, że tych produktów z tej marki nie ma w Rossmannie chociażby. Doszły mnie słuchy, że się mylę i dziś jeszcze zajrzę do drogerii i porównam ceny. Ja  za swój peeling zapłaciłam ok 28,99 zł....Jeśli znajdę go taniej to na pewno kupię ponownie. 

Edit: Byłam w jednym Rossmannie na moim osiedlu i tam go nie mają :( Za to już w Drogerii Naturze ten peeling jest :)


Plusy
+ wydajność- przy używaniu raz na tydzień na cała twarz
+opakowanie
+ dostępność
+ działanie- robi to, co ma robić :)

Minusy
- cena regularna...
- ważność tylko 6 miesięcy po otwarciu

3 komentarze:

  1. Muszę o nim pamiętać jak będę następnym razem w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio byłam i znów była pusta półka w tym miejscu w Naturze i nie wiem, czy tak go wykupują czy tak mało zamawiają. W super Pharm znajdziesz na pewno. A ost była promocja,ten peeling wariant do cery tłustej był za niecałe 10 zł przy zakupach chyba za 35 zł. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Właśnie w tej promocji go kupiłam :) Przechodziłam z M koło SP i nie mogłam się powstrzymać :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)