Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 stycznia 2014

I tak w kratkę- osobisty zbiór koszul w kratę :D

Może dla kogoś taki post okaże się być przydatnym. koszule w kratę kocham od zawsze. Są uniwersalne i zawsze, kiedy nie wiem co założyć wybieram dzinsy i kraciastą koszulę :D Wszystkie sztuki pokazane w tym poście są wykonane z 100% bawełny. Koszul o innym składzie nie kupuję. Zazwyczaj staram się kupować taką koszulę, której jeszcze nie mam, choć i tak jak widać na załączonych obrazkach, przeważa błękit i jego odcienie :)



Koszula na krótki rękaw z C&A kosztowała 27,90 zł w sklepie stacjonarnym, gdzie miałam dodatkowo 20% rabatu :) Rozmiar XS



Koszula Diverse z rękawami na  3/4 długości, dłuższa jak tunika. Fajna do leginsów bo zakrywa pupę. Co dziwne musiałam kupić rozmiar M O_o, zapłaciłam za nią 29.99 zł na wyprzedaży letniej.




Łup z lumpka koszula flanelka od Dorothy Perkins rozmiar 36, koszt to coś koło 12 zł. Dłuższa jak mini sukienka z paskiem do zawiązania w okół talii i luźnym dekoltem. Ma podpinane rękawy oraz dół, który można rozpiąć i nosić luźniejszy lub spiąć i wtedy koszula wygląda jak sukienka bombka :D



To także lumpeksowy łup. Koszula z Denim Co. rozmiar 38, z której wypadł mi guzik ostatnio, na szczęście go znalazłam. Teraz tylko trzeba przyszyć :D Jest bardzo miła w dotyku. Kosztowała coś koło 15 zł max.



Moja ulubienica <3 Była to moja pierwsza koszula w kratę. Kupiłam ją w H&M na wyprzedaży za 40 zł, była na dziale męskim...ale niczym nie różni się od tych, które można znaleźć w sklepach na dziale damskim. rozmiar M... była ostatnia, przez co jest troszkę luźniejsza. Idealna do granatowych dzinsów. Plus- guziki na napy :D Szybko można ja rozpiąć ;)



Najnowszy nabytek, rozmiar S :D Zakupiona za 50 zł, które dostałam w prezencie na karcie z Diverse za wydane 500 zł. Dostałam 50 zł do wykorzystania w ich sklepach. Postanowiłam kupić te koszulę. Na wyprzedaży kosztuje 39,99 zł przeceniona z 89,99 zł. Ja dałam za nią całe 1 zł...jako, że Panie w sklepie nie mogły wydać paragonu wartego 0 zł.  Dobry deal prawda? A, że musztardowej jeszcze nie mam to... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)