Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 stycznia 2014

Niekosmetyczni ulubieńcy Grudnia 2013

Pierwszy raz na blogu pojawią się dziś niekosmetyczni ulubieńcy miesiąca. Według mnie mogą to być: książki, filmy, seriale, wydarzenia, ludzie,ubrania, podróże :)

Pierwszą rzeczą będzie mój długi sweter typu waterfall zakupiony w C&A. Noszę go bardzo często. Sprawdził się podczas jazdy pksem o 3.50 :) służył mi jako kocyk. Czuje się w nim dobrze i dobrze
wyglądam. Czego chcieć więcej?



Książki. Wiem, że miałam cykl recenzji książkowych co środa, jednak nie mam tyle czasu, żeby czytać jedna książkę na tydzień :( Na raz kupiłam poprzez allegro 3 książki od użytkownika, który ma księgarnie z używanymi książkami w wersji angielskiej. Tak stałam się posiadaczką 3 tytułów



William Makepeace Thackeray- Vanity Fair
Ian Woodward- Audrey Hepburn
Judith Summers- My Life With George

A niestety także zapragnęłam mięć więcej książek, to teraz muszę odłożyć trochę kaski i znów zrobić zamówienie.



Dostałam także książkę po polsku od J. : Susannah Charleson- Tropem Zaginionych, czyli po prostu historia kobiety oraz jej psa wyszkolonego do znajdowania ludzi zaginionych lub podczas katastrof. Troszkę już zaczęłam czytać i nie mogę się doczekać co będzie dalej. Postaram się, aby cykl powrócił na bloga:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)