Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wolny dzień= Dobry dzień- Tarty Yankee Candle

Czym umilam sobie dzisiejszy dzień wolny od pracy?


Oglądaniem " Breakfast at Tiffany's" zakupionym dziś za całe 2 zł...:D

Wąchaniem i delektowaniem się wonią rozpuszczonej tarty z Yankee Candle o zapachu Warm Spice.

Obfocaniem dzisiejszych zdobyczy ubraniowo/kosmetyczno/światecznych.


Skorzystałam (po przeczytaniu notki u CandleFan, której z miejsca serdecznie dziekuję) z darmowej przesyłki z okazji mikołajek w sklepie Candleroom. Dodatkowo po wipasniu zdania "mikołajki z Candle Fan" przy składaniu zamówienia można było dostać jakiś gratis od firmy:)

ja skusiłam się na 4 zapachy tart Yankee Candle:
Warm Spice
Christmas Eve
Cranberry Ice
Cinnamon Stick




a jako gratis otrzymałam 1 tartę Winter Rose

całoś kosztowała mnie zaledwie 22 zł:)

Zapachy sa bardzo trwałe, zdecydowanie wyczuwalne w całym mieszkaniu i wydajne.

Te które czekają na swoją kolej zapachniają moje szuflady z ciuchami:>

Moim zdaniem zdecydowanie się opłacało:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)