Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 grudnia 2012

Fashion Babylon z cyklu środowa książka/ Wensday's book- Fashion Babylon

Tym postem chcę zapoczątkować pewien cykl postów, dotykających tematyki książek. Będą to książki, które już przeczytałam, które polecam, oraz ktorych zakupu nie żałuję.

Pierwszą książką będzie FASHION BABYLON AUTORSTWA IMOGEN EDWARDS- JONES oraz autora anonimowego

Została ona zakupione we wrześniu tego roku. Co mnei skłoniło dojej zakupu? Była to krótka recenzja Szusz na jutub. Poszukałam jej na stronach Empiku i zakupiłam wykorzystując metaodę dostarczenia jej do mnie do maista do salonu. Paczka została dostarczona do miejscowego salonu Empik gdzie ja odebrała i zapłąciłam za nią.

the cost/koszt-36.99 zł- kupując tam online z dostawą do salonu dostaje się zniżkę
cover/oprawka- miękka
amount of pages/ilość stron- 445 ponumerowanych/ 445 numbered pages
publishing house/wydawnictwo- Pascal

Tę książkę tak na prawdę można przeczytać jednym tchem. Ja sama jestem molem książkowym i te ponad 400 stron dla mnie bardzo mała objętość;) Jesli ktoś interesuje się modą, projektowaniem i z chęcia się dowie jak to wygląda za ładną kurtyną, to wtedy poelcam zakupić FASHION BABYLON.

Przez całą książkę przewija się temat, kłamstwa, palenia papierosów i nie tylko, litrów alkoholu mieszanego z kilogramami białego proszku. O tym jak oszukuje się klienta, kóry wydaje masę pieniędzy na ciuchy nie konieczne zaprojektowane specjalnie dla niego...-projektantka (główna postać) może napisać doktora...


Bywa ona śmieszna, zabawna, smutna, dająca do myślenia, zaskakująca i nie tylko...

jednym słowem warto:)

Ogólnie bardzo polecam:)


This book can be red for one time actually. For me it is only more then 400 of pages, beacause I am a book geek. The main character(a young designer) of this book could wrote a MA about how to manipulate a customer, who does not know that the clothes are not designed especially for him/her. For the whole position there are "pictures" that show lots of lying, tones of marihuana and cigarettes, litres of alcohol and lines of the white powder. The whole fashion buisness seems to be very fast,harmful and without of any regrets. On day you as a designer are on the wave but the next you can burn all you collection beacause nobody can talk about it or see anything from it. Sad but true.

I would definietly recommend it for everybody who loves fashion or to design clothes:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)