Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 grudnia 2012

Inglot-zakupy prawie udane

Moje wczorajsze prawie udane zakupy w Inglocie prezentują się następująco:

-Perfect Concealer, korektor w kredce nr 43 16 zł
-Pro Perfect, lakier do wzorkow nr 53 10 zł
- Wkład do paletki, róż nr 82 matowy 15 zł
- Cień do powiek, wkład, nr 460 DS    10 zł

No, właśnie dlaczego "prawie" udane?

Dlatego, że ja już ten cień posiadam... tak sie zagadalałam z dziewczyną co tam pracuje, z którą tak by the way przeszłam na "ty", że niewiem czy ja jej źle pokazałam który chcę czy ona źle wyszukała. Niewiem, ale jestem zła, bo nie mam co z nim zrobić. Zapytam w pracy czy chcą kupić, a raczej odkupić, jesli nie to może wymianka.

Następnym razem będę mieć ze sobą spisane numerki...

Lakier do wzorków jest z wyprzedaży, został dla mnie odłożony:D ma się te kontakty:p zauroczył mnie swoim kolorem i błyskaniem się. Jeśli ktoś niewie to ja jestem straszna SROKA! :) Podoba mi się także czerwień i burgund także z wyprzedaży, muszę się nad nimi zastanowić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)