Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Październik/ Listopad Projekt Denko :)

Zdenkowanych w tych 2 miesiącach nie było dużo...i to sama pielęgnacja

Marzy mi się dodać do zdenkowanych np lakier do paznokci lub szminkę... co jest chyba nierealne w moim przypadku. Przecież nowy lakier do paznokci czy szminka to "konieczność" dość częsta ;)

 
zakupiony ten peeling został bodajrze w marcu, zapach nie moj totalnie bo trzeba lubić slodki zapach wanilii, ale dawal radę, chciaż ja stosowałam go tylko na uda. Wtedy był swego rodzaju bum na niego i jak za taką cenę muszę powiedzieć ,że może być.



Tak jak lubię żele Yves Ropcher wersję Lotos tak ta nie pobiła mnie...ładny zapach ale to nie to samo co Lotos. Wydajnośc fajna, dla lubiących zapach granatu polecam.


Ulubiona odżywka kupowana zawsze na promocji w rossmannie za bajeczną sumę 3.99 zł, wydajna łądnie pachnie, włosy są po niej głatkie i łatwo się rozczesują. Czego chccieć więcej?


Jeden z ulubionych szamponów do włosów, pięknie pachnie malwą a włosy są po nim uniesione i fajnie oczyszczone.

P.S.- wgrywałam zdj wczoraj i dziś rano i teraz ponowonie, za 3cim razem się udało...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)