Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 grudnia 2016

BLOGMAS 1: Pomysły na prezenty dla Niego na Święta- Perfumy/ Men's gift guide for Christmas-Perfumes

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!

Jeśli szukacie perfum dla swoich mężczyzn z okazji zbliżających się świąt to ten post jest dla Was :)





Propozycja od Givenchy, czyli woda toaletowa Pi o pojemności 50 ml. Czy możemy poświęcić chwilę na podziwianie tego flakonu? z góry zapowiedziałam mojemu tacie(do którego należy ów flakon), że jak tylko skończy mu się ten zapach to niech nie wyrzuca butelki, bo ja ja przygarnę, będzie jak dzieło sztuki ozdabiać łazienkę czy cuś w moim nowym mieszkaniu :D Uwielbiam ten zapach i stoi on na równi u mnie z Dior Fahrenheit i Paul Smith Extreme. Mój tata twierdzi, że on nie pachnie....O_o, a my z mamą go uwielbiamy.

Głowa

estragon, bazylia, mandarynka, rozmaryn

Serce

konwalia, pelargonia, neroli, anyż gwiaździsty

Podstawa

wanilia, migdały, fasola Tonka, benzoina, cedr



Na zdjęciu jest on nadal zapakowany z pudełko oraz folię ponieważ mój narzeczony dostanie je do buta:D Nie wiem ile miesięcy polowałam na nie. Niestety są one drogie i ciężko jest znaleźć je w dobrej cenie. Ten flakon to 50 ml woda toaletowa  a zapach nazywa Christian Dior Fahrenheit. Są to jedne z klasyków oraz najbardziej popularnych zapachów dla mężczyzn na świecie.

Skład

Głowa

gałka muszkatołowa, cytryna, lawenda, głóg, rumianek, bergamotka, mandarynka, cedr

Serce

cedr, jaśmin, drzewo sandałowe, konwalia, liście fiołka, wiciokrzew, gałka muszkatołowa, Goździk ogrodowy

Podstawa

piżmo, skóra, paczuli, fasola Tonka, bursztyn, wetiweria




To jest chyba najtańsza opcja z tych przeze mnie tutaj przedstawionych. Można je kupić chociażby w Rossmannie, a przez internet często można je kupić za mniej niż 100 zł. Davidoff Echo.

gałka muszkatołowa, świeża nuta, piżmo, pieprz, drzewo sandałowe, zamsz, chili, cedr


Z tych wszystkich zapachów ten jest moim ulubieńcem od zdecydowanie najdłuższego czasu bo od jakiś 7 lat. Ma przedziwną butelkę oraz korek. Lacoste Challenge, bo o nich mowa wyczuwam nawet na innym nieznanym mi mężczyźnie przypadkowo mijanym na ulicy. Tak bardzo je czuć i są zapamiętywalne. 

Głowa

grejpfrut, lawenda, ananas, bergamotka, mandarynka, jabłko

Serce

piżmo, drzewo, ambra

Podstawa

jaśmin, imbir, jałowiec, whisky, pieprz, fiołek, gałka muszkatołowa




Bardzo lubię ten zapach, a mój mężczyzna suszył mi głowę i wciąż dopytywał kiedy mu je zamówię... to jest jego 3 flakon już tego zapachu i jakoś nie może się z nim rozstać. Udało mi się kupić w bardzo okazyjnej cenie ponieważ za zestaw w bardzo pięknym, ozdobnym pudełku w którym znajdował się ten flakon czyli Calvin Klein Euphoria EDT 100 ml + 100 ml wody po goleniu zapłaciłam 169,99 zł.Gdzie w najnowszej gazetce z Drogerii Natury wersja 50 ml kosztuje 150 zł przeceniona z ponad 200 zł. Warto więc porównywać ceny.

Głowa

pieprz, imbir

Serce

cedr, szałwia, bazylia

Podstawa

zamsz, bursztyn, brazylijskie drzewo różane, paczuli

Paul Smith Extreme zostały przez nas odkryte dzięki pani z Douglasa, które sypnęła nam kiedyś próbkami męskich perfum. Perfumy są bardzo oryginalne, bardzo intensywne i długotrwałe pomimo tego, że to tak na prawdę woda toaletowa. Ich cena też jest do zjedzenia bo np. ostatnio kupiłam je z 15% zniżką na Tago Mago i z przesyłką wyszło mi jakieś 82 zł także real deal. Jak widać pudełko świeżo do mnie przyszło właśnie dziś :)

Głowa

cytryna, bergamotka

Serce

orzech laskowy, Goździk ogrodowy, jałowiec

Podstawa


fasola Tonka, drzewo 

Jeśli macie ochotę to sprawdźcie sobie te zapachy i może coś akurat  z mojej listy trafi do waszych mężczyzn 

Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)