Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 grudnia 2016

BLOGMAS 17: Ogromny haul z Nuxe /Huge Nuxe Haul

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Trochę tego będzie, jednak są to zakupy z 3 różnych dni. Postanowiłam je zebrać w jednym poście. Było tego trochę więcej, ale część poszła na prezent do buta lub już na gwiazdkę.



Jak zwykle w tego typu postach u mnie na blogu wspomnę, że kosmetyki i zestawy tu przeze mnie pokazane zostały kupione z firmy Nuxe z 25% obniżką. Zawsze dostaję przy tej okazji mnóstwo gratisów i nie inaczej było tym razem. 





Zestaw: Prodigieuse Świeczka 30 g+ Suchy Olejek 30 ml+ Nuxurience Ultra Krem na Noc Poprawiający Gęstość Skóry 50 ml.

W tym piękny pudełku, które również potem można wykorzystać znajduje się świetny zestaw pod choinkę dla wszystkich Mam w wieku 40+ :)




Fioletowe próbki, miałam 3, ale jedną dałam mamie, to nowość, która pojawi się w 2017 roku, czyli seria Nuxullence jednak tym razem będzie to krem pod oczy :)


 Piękna kopertówka w środku z łańcuszkiem na ramię, na większym zdjęciu widzicie też inną kopertówkę. 


Mnóstwo próbek balsamu do ciała oraz kremu do rąk z serii Reve de Miel.


Świeczek nigdy dość


Takich zegarków mam już trzy więc ten powędrował do mamy :)



My Beauty Kit: Nuxellence Eclat Pielęgnacja Przeciwstarzeniowa 15 ml +Nawilżający Krem Usuwający Oznaki Zmęczenia 15 ml. To świetny zestawik miniatur na podróż lub do torebki a także na przetestowanie porządne produktów :)


Woda Micelarna Do Demakijażu z Płatkami Róży.
Cała wielka 400 ml butla mojej ulubionej wody micelarnej, której używam do przecierania wacikiem twarzy po wcześniejszym jej umyciu.

Creme Fraiche de Beaute 24-godzinny Krem nawilżający i kojący 50 ml+ woda micelarna 100 ml gratis. Ten krem znam z lżejszej wersji w tubce, takiego w słoiku jeszcze nie miałam, ale uwielbiam tę serię więc mam dobre przeczucie. Woda micelarna w takiej małej butelce przyda się na wyjazdy.



Aroma-Perfection Emulsja do Twarzy Przeciw Niedoskonałościom 40 ml. To dla mnie całkowita nowość, mam nadzieje, że będzie dobrze się sprawować na dzień, kiedy moja skóra będzie miała gorsze dni.





Nuxe Box Bestsellers My Dream Set: Krem Nwilżający i Kojący przez 24 godziny 30 ml + Suchy Olejek 30 ml + Ultraodzywczy Balsam Do Ust 15 g.
Super zestaw na prezent, ale też i do własnego użytku. Balsam z serii Reve de Miel jest moim
KWC zimą. Na noc nie ma nic lepszego.


Reve De Miel Oczyszczający Żel Do Mycia Twarzy i Demakijażu 200 ml. To dla mnie również nowość. Mam zamiar używać go do wieczornego mycia twarzy.

Reve De Miel Łagodny Szampon 300 ml. Jak dla mnie to jest mocny oczyszczacz do włosów, także nazwa łagodny u mnie nie ma zastosowania, ale kocham ten szampon :)



I to już wszystko na dziś. Miałyście któryś z tych kosmetyków? Macie jakiś ulubieńców z Nuxe? :)

Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)