Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 lutego 2015

SOS na końce włosów

Cześć wszystkim!

Dziś będzie włosów...znów. Niestety moje włosy na końcach na skutek zapuszczania nie wytrzymują tempa i rozdwajają się, kruszą i takie tam. Postanowiłam zainwestować w jakiś specyfik na końcówki. Niestety zainwestować w moim przypadku poległo, ponieważ nie chciałam wydawać 25-30 złotych na na coś co nie wiem czy się sprawdzi a jest "tylko na końce".

W ten o to sposób mam 3 specyfiki na końce włosów. Nie będzie to recenzja bo najdłużej jeden
kosmetyk mam tydzień...



Fluid Gliss Kur- 8,99 zł- zakupiony w Rossmann z półki "cena na do widzenia"
50 ml

Marion Olejki Orientalne Odżywienie włosów macadamia i ylang-ylang kupiony w Naturze 6,49 zł 30 ml

Biosilk Nawilżająca regeneracja  Maracuja oil kupiony w Biedronce 4,99 zł
 15 ml


Zaczynam testowanie. Ciekawa jestem, który kosmetyk sprawdzi się u mnie idealnie :)

2 komentarze:

  1. Nie znam żadnego, ale oby sie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam jedwabiu z CHI, bo nie ma w składzie alkoholu. Jest rewelacyjny, zapewnia termoochronę, dociąża i nabłyszcza włosy. :) Mała buteleczka kosztuje około 10 zł.

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)