Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 listopada 2014

Week check 6


Przepraszam za obsuwę, ale miałam troszkę roboty na studiach, na szczęście już jestem huraaa !


Prezent od J. przepyszne czekoladki <3



Poczynione małe zakupki słodkościowe w tym moje ulubione płatki


ławeczka na wydziale :)


Danie z piątkowego obiadu- roladki schabowe z szynką i serem w sosie serowym, obok chlebek z masełkiem z tostera- rodzice mieli do tego jeszcze ogórki kiszone i sparzone plasterki pomidorów. Ja jestem antypomidorowa, a akurt na ogórki nie miałam ochoty więc moje danie było uboższe xD


Roladki przed zalaniem sosem i upieczeniem


Ostatnie puzzle z WWF dla Biedronki


Czekoladki z czekolady mlecznej i białej


Foremki na lód z Pepco, które kupiłam za 3,99 zł sztuka i użyłam do czekoladek zdj wyżej :)


Mój piękny czerwony płaszcz na zimę, kosztował mnie majątek, ale przynajmniej mam coś dobrej jakości co posłuży na lata :)

3 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)