Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 listopada 2014

Trencz za 3 zł/ Trench coat for 3 zlotych- less than 1 $

To był czerwiec, zajrzałam do mojego ulubionego sklepu z odzieżą używaną, wycenianą za sztukę nie na wagę. I tam ku mojemu zdziwieniu znalazłam cudo. Było to w czwartek kiedy każda rzecz spada w cenie na 3 zł. Nie mogłam wyjść z podziwu i w głowie zadawałam sobie pytanie: " dlaczego nikt go jeszcze nie kupił?".


Obejrzałam całego i postanowiłam kupić. Nie miał żadnej skazy, trzeba było go tylko wyprać i w moim przypadku lekko skrócić. Mam 168 cm wzrostu a ten płaszcz wypadał u mnie nad kostkę co wyglądało niekorzystnie. U wyżej osoby nie byłoby trzeba go skracać, bo wypadałby wtedy w połowie łydki :)


Nie miał żadnych dziurek, plam przetarć. Posiadał wszystkie guziki i zapięcia.




Wyprałam go w wannie w wodzie z mydłem biały jeleń. Tak doradziła pani krawcowa. Dodała też, że za czasów jej młodości, kiedy pracowała w szwalni bardzo dużo szyło się bardzo podobnych płaszczy w różnych kolorach na eksport do Francji :)

Zaoszczędziłam na pralni a i Pani krawcowa nie wzięła dużo. Nigdy nie miałam czegoś tak wygodnego, nie krępującego ruchów jako okrycie wierzchnie na jesień.

Nikt nie zmieni mojego zdania, nadal uważam, że w dobrych lumpeksach można znaleźć perełki :)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)