Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 listopada 2014

Ubrania na zimę :) / Clothes for winter

Dziś w sam raz na wieczór moje nowości w szafie na jesień/zimę :)


Coś, co jest od dawna na wręcz minusie u mnie. Po latach nie kupowania skarpet robi się problem co założyć, aby nie wypaść głupio u klientów w domu chodząc na boso z kolejną dziurą lub przetarciem. Niestety lub stety jestem osobą która na majtki czy skarpety nie lubi dużo wydawać. Tak więc trafiło na H&M i 7-pak skarpet z działu....dziecięcego xD Rozmiar 37-39 na opakowaniu także dla mnie akurat. kosztowały 39,90 ale miałam zniżkę 25% z newslettera także zapłaciłam ok 29 zł. Nieco ponad 4 zł za parę uważam że to korzystna cena. Składowo różnie i 50 i 80% bawełny, ale sami spójrzcie, czy one nie są urocze? Moi ulubieńcy to czarne z mordką kotka na śródstopiu :D


Moje poszukiwania ciepłej czapki, niedrogiej z w miarę dużą zawartością wełny w końcu się powiodły. Padło na Big Star i na zestaw czapka + szalik. składowo 80% wełna i 20% poliamid, także jest bardzo fajnie. Czapka kosztowała 39,99  zła szalik 69,99 zł. Trochę drogo, jeśli chodzi o szalik, ale potrzebowałam szybko czegoś, co będę mogła założyć od razu. Kolory idealnie pasują do kurtki :)


O takiej kurtce myślałam od dłuższego czasu. Przypadkiem przechadzając się po H&M natrafiłam na tę kurtkę. Niebieska 100% bawełna, ma stójkę i futerko odpinane i kaptur odpinany i podszewkę odpinaną :D może służyć jako wiosenna/jesienna kurtka lub na zimę, lekko dłuższa z tyłu z możliwością regulowania talii oraz dołu, 4 kieszenie dla mnie bomba przeceniona 50% z 279,90 zł czyli zapłaciłam za nią około 135 zł.


Buty Lasocki kupione z rabatem 20%, skóra naturalna, płaska podeszwa bez fleka trochę jak trapery, ale nie do końca. Kosztowały mnie około 183 zł. Bardzo wygodne jak dla kogoś kto tyle chodzi w ciągu dnia na dworzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)