Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 października 2014

Week check 5


Chciałam coś zjeść, ale nie wiedziałam co, więc skroiłam i uprzednio obrałam 3 małe ziemniaki i usmażyłam czipsy xD


Forma ze stali węglowej z Home&You chciałam ją kupić za wyjściową cenę, bo i tak stwierdziłam, że tanio. Po kilku dniach była przeceniona i wtedy już ją wzięłam :)


Woda mineralne zakupiona w Biedronce- nie odkręcana a tutaj takie farfocle pływające w środku- obrzydliwość....nawet nie odkręciłam jej- nie wiem czy na zdj widać, ale to nie wyglądało to estetycznie :/


A to składniki na suflety na żywo :D


Ten przepis robiłam ost- zdobył uznanie rodzinki :)


Szukamy z chłopakiem jakieś fajnej gry dla nas obojga- ja chciałabym np tę- cena w empiku 130 zł :/ ale w internecie już taniej :) chodzi mi o iKNOW


Prawie kupiłam ramekiny na allegro aż tu przypadkiem znalazłam takie śliczności w Pepco za 4,99 zł sztuka :) kupiłam 6- przydatne do sufletów


                to już 2 ułożone puzzle 1000 części z WWF w Biedronce- super rozrywka

Gdzieś podziałam zdj gotowego ciasta a tutaj składniki :) Jest przepyszne!


Ogólnie to w tym miesiącu zaczęłam naukę ponownie. Wakacje upłynęły szybko, a teraz witaj 2 roku studiów mgr. To będzie 2 i ostatni rok :)

3 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)