Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 września 2016

Yves Rocher haul

Cześć Wszystkim! Hi Everyone!


Pod koniec sierpnia byłam w Yves Rocher zrealizować moje zniżki z mailingu oraz czeki z książeczki rabatowej jak i odebrać gratisy. To co kupiłam starczy mi na jakiś czas na pewno :)



W żele pod prysznic to Oliwka i Petit Grain---> cokolwiek to znaczy xD i Lawenda i Jeżyna. Kupiłam też mini perfumki w chyba najlepszej dla mnie kompilacji zapachowej czyli: mandarynka, cytryna i cedr. Na wypróbowanie wzięłam też Żel-Krem Intensywnie Nawilżający 24h Hydra Vegetal. 


Szminki oraz lakier do paznokci w kolorze frenczowatym Perłowy Róż.


Żel pod prysznic Grejpfrut oraz szampon z ziarnami Gombo jak i Owsiana odżywka do włosów to moje produkty wszech czasów :) Kompletną nowością jest mgiełka samoopalająca. Używałam jej na razie raz na dekolt i ramiona i jak na razie jestem zadowolona. Czeka ja jeszcze test nóg :D

Marron Glace i Litchi






Marron Glace i Litchi- ich wykończenie przypomina Luster z MACa


4 komentarze:

  1. Sklep potrafi wciągnąć swoimi promocjami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd przyznać ale jeszcze nie używałam żadnego produktu z Yves Rocher... jednak czytając tego posta mam coraz większą ochote odwiedzić ich sklep :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam żaden wstyd :) Nigdy nie jest za późno żeby nadrobić zaległości.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)