Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 września 2016

Recenzja pędzli Glam Brush/ Makeup brushes by Glam Brush- review

Cześć Wszystkim!/ Hi Everyone!

Dziś będzie pędzlowo. W Grudniu 2015 roku pisałam Wam o moich 3 nowych pędzlach z firmy Glambrush. Po 9 miesiącach mam już bardzo dobrze wyrobione zdanie więc, jeśli chcecie się dowiedzieć co sądzę to zapraszam.



T9     Niestety pędzle z włosia kozy nie są dla mnie:/ Zupełnie nie wiem do czego mogłabym używać tego pędzla, żeby nie drapał mnie w twarz. Nie nadaje się do nakładania pudru pod oczy, ani jako pędzel do różu. Obecnie szkoda mi go wyrzucić i nakładam nim brązer, który i tak rozcieram innym pędzlem. Szkoda kasy na ten pędzel.

SS3     Pędzel do podkładu.... nie wiem jakiego skoro do wszystkich moich podkładów się nie nadaje. Dużo zjada produktu, włosie jest zbyt giętkie... no koszmar. Jednak tutaj jest jeszcze nadzieja, ponieważ włosie jest bardzo miękkie, więc używam go do nakładania różu. Zastosowanie znalazłam, ale ma się ono nijak do tego co pisze producent.

SS8      Najlepszy pędzel z całej 3. Oczywiście, nie używam go zgodnie z zaleceniem, bo, znów muszę to powiedzieć- nie nadaje się do tego. Kupiłam go ze względu na chęć używania go do blendowania cieni lub nakładania cieni w załamanie powieki. Włosie jest za długie i zbyt giętkie. Ale, ale! Ponownie jest ratunek, te włosie jest tak przyjemne w dotyku i mięciusie, że żal było mi się pozbywać tego pędzla. Obecnie używam go do nakładania rozświetlacza i jestem w nim zakochana. Raczej nie kupię kiedyś 2 sztuki, jednak, jeśli szukacie czegoś do rozświetlacza to mogę ten pędzel polecić.



Reasumując, na pewno już nie kupię pędzli z tej firmy, ponieważ nie udało mi się kupić pędzli do tych zadań, do których chciałam ich używać. Musiałam jak zwykle "pójść" do Hakuro, czyli mojej ulubionej firmy pędzlowej.
Obecnie szukam jakiegoś pędzla w rodzaju skunksa, ale Hakuro takiego nie ma, a 200 zł ponad w MACu za pędzel mnie przeraża.

P.S. Wszystkie pędzle dobrze się myją i suszą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)